Young wild and free

Har haft världens bästa helg kan jag säga. På fredagen var jag nere på stan med Moa, Fanny, Moa, Frida, Linnea, Julia och Lovisa. Träffade också sally och tova en stund. Vart en hel del karusellåkande. Helmysig kväll!

På lördagen tog jag, Moa och Lovisa bussen till Karlstad. Hade med mig ungefär 900 och jag fick med mig en hel del faktiskt. Senare på kvällen kom Angelica hem till oss, vi satt inne en stund och hade det trevligt som vanligt. Vid elva drog vi ner på stan där vi träffade en massa roligt folk! Kom hem runt halv tre.

I går drog jag, Moa, Angelica och Tova ut med Tovas båt. Låg ute på sjön och solade, käkade på stranden, dunkade hög musik och tog årets första bad. Supernajjjjs.

Nu är jag ute med klassen och spelar kub. Lägger ut bilder på kläderna jag köpte senare. Puss

Tur att jag har er, underbara vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0