Svalkar vinden, värmer solen

Gokväll, ligger i sängen och pluggar inför teoriprov imorgon. Efter det här provet är jag klar med allt, känns så otroligt bra! Inget mer pluggande på drygt 2 månader, känner lite hallelujah faktiskt.

Dagen idag har varit helt okej, förutom att jag är trött så rullar det på ganska bra. Slutade runt halv 4 och då drog jag upp till McDonalds med mamma och theodor. Tyckte själv att jag förtjänade det efter en timmes styrketräning igår och i tisdags. Haha, jag som sa att jag ska skulle börja mitt nyttiga liv. Iallafall, 2 veckor kvar till sommarlov!!!! Taggad till tusen. Spanien, västkusten och Göteborg, så ser schemat ut i dagsläget. Kommer bli så otroligt bra. Puss på er

Det här tryckte jag i mig förut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0