Känner du vinden som blåser i stan? Nu blir det en förändring, allt dåligt blir bra

Blogg-appen slutade att fungera imorse, guuuu så irriterande! Iallafall, idag har jag varit i skolan då. Som tur är så går vi bara måndag till onsdag så vi har 4 dagars helg, u.n.d.e.r.b.a.r.t. Efter skolan stanna jag kvar med Albin, Lovisa, Moa och Angelica och vi satt och snackade en stund, sen gick Angelica och jag vidare och myste lite lite längre bort från skolan. Sen kom Angelicas mamma och hämtade henne och jag gick hem till mig, i regnet. Nu väntar jag på mat, idag serveras kyckling och ris. Ni får ha det gr8, puss

Sliteeen

Var hos tandläkaren idag också, gick galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0