Between the lines of fear and blame

Har precis kommit hem från McDonalds. Mcwrap chicken & bacon plusmeny, var inte äckligt precis. Idag har jag vimlat runt i skogen och letat efter olika platser, som ex. En sten, ett träd eller en stock, och på de här platserna fanns en liten, liten, liten sorts stämpel som jag fick stämpla på mitt lilla papper som jag bar runt på i handen. Det kallas orientering och det är helt värdelöst tråkigt. Eller så är jag bara riktigt jävla dålig på det, lyckade gå vilse i skogen i över en timme tillsammans med mina kompanjoner. Så nu är jag redigt trött, har rejäl huvudvärk och ont i hela kroppen. Haha pinsamt, jag vet.

Planerna för kvällen är inte jätterockiga precis, ska städa mitt stökiga rum, duscha och invänta big brother.

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0