Svar på frågan och ny blogg

Var ett tag sedan jag skrev, har inte hunnit plus att bloggappen krånglar hela tiden. Iallafall, jag fick en kommentar där jag fick frågan om jag har tagit bort Facebook så jag tänkte svara på det och i samma veva berätta att jag bytt blogg.
Det beror på att bloggappen (som är det enda sättet för mig att publicera bilder då min dator fortfarande är på lagning) krånglar och jag kan varken lägga upp inlägg eller bilder. Så jag skrev ett argt brev till blogg.se och fick som svar att jag skulle göra en ny blogg så borde det fungera igen, haha. Det gjorde jag iallafall och det funkar nu igen! Så min nya blogg är eeems.blogg.se så där kan ni ju kika in och läsa där istället.
Facebook nu då. Ja, jag har tagit bort Facebook. Just av den enkla anledningen att jag inte orkade ha kvar mitt konto eftersom jag hade allt för många vänner som jag inte ens kände sen så var jag väldigt beroende av att gå in hela tiden. Kändes väldigt tråkigt och onödigt tillslut så jag tog bort det. Men jag planerar att skaffa mig Facebook igen efter sommaren eftersom det kan behövas då vi mycket av den information vi får från skolan hamnar där. Men vi får se. Iallafall, följ mig på eeems.blogg.se istället! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker i alla fall att det är skit coolt av dig att inte ha Facebook längre! Jag har inte heller facebook och klarar mig alldeles utmärkt utan det! Facebook är för nördar som inte har något annat att göra om dagarna ;)Föresten såtycker jag att de får acceptera att det faktiskt finns folk som inte har Facebook!

Men du får ha det super! Kram!

2012-06-09 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0