Dag 4, 5, 6 och 7

Dag 4 - mitt rum
mitt rum är alltid stökigt haha, det kan mina vänner intyga. Fast älskar ändå mitt rum så sjukt mycket för där kan man vara själv och det är ibland det bästa som finns. Iallafall, i mitt rum finns en säng, spegel, soffa, öppen brasa (som för tillfället inte fungerar) och en garderob. Plus en massa kläder överallt. Har ingen bild på mitt rum men skulle väl vilja att det såg ut typ såhär...
Dag 5 - det finns i min väska.
Ja, i min väska finns lite allt möjligt. Den är oftast väldigt tung och full. Min mobil, laddaren till mobilen, vattenflaska, nycklar, skolböcker, hörlurar, ibland kläder, ibland skor, smink, parfym, bodylotionen och pengar. Kommer inte på något mer just nu.

Dag 6 - Det här längtar jag efter.
Åh, lätt fråga! Längtar givetvis såhääääär mycket till 27 juli då jag, Moa och Lovisa packar väskorna och åker till Spanien. Alltså, det kommer bli så sjukt kul, man blir helt sprallig när man tänker på det. Kommer åka till världens härligaste plats tillsammans med världens underbaraste personer! Och så ska hennes familj med också såklart, resa utan föräldrar får vänta ett par år, haha. Sen längtar jag ju såklart till sommaren, sommarlov, att vara i stugan, bada, grilla, träffa superbra personer, tälta osvosv. Längtar till min födelsedag också, 15 år!!! Helt sjukt va bra det kommer bli.
Dag 7 - Mina rädslor
Svår fråga, haha. Är väl inte rädd för något på det sättet som att ex vissa är rädda för ormar men alla är ju rädda för något. Så kan väl säga att jag är extremt rädd för att någon i min familj eller mina vänner skulle bli allvarligt sjuka eller gå bort. Eller som Asterix och Obelix säger, att de är rädda för att himmelen ska falla ner ovanför dem, haha. Nej men seriöst, är otroligt rädd om mina nära och kära, kan inte tänka mig något mer hemskt än att om någon av de skulle komma till skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0