Dag 2 - om min familj dag + dag 3 - min bästa vän

Dag 2 - om min familj.. Har världens bästa lillebror, världens jobbigaste syster, två tjatiga föräldrar och en storebror. Bråkar och tjafsar rätt mycket ändå älskar jag dem alla lika mycket och skulle inte byta ut dem för allt i världen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inte så mycket intressant, min syster är ju lika gammal som mig, min lillebror Theodor är 5, storebror Simon är 20. Delar för tillfället rum med Moa och kan inte beskriva med ord hur jobbigt det kan vara. Samtidigt som vi väldigt ofta har väldigt kul tillsammans, vi gör nästa allt tillsammans, så bråkar vi varje dag om olika saker haha. Iallafall, som jag sa, älskar alla en massamassamassa

Dag 3 - Min bästa vän
Har så många underbart fina vänner, men jag umgås allra mest med min älskling Lovisa, kännt varandra i snart 9 år och jag älskar henne så sjukt otroligt mycket. Skulle nog inte klara mig utan henne, skulle aldrig gå. Moa, Lovisa och jag har nog världens sjukaste humor, om folk visste om vad vi kan hitta på tror jag nog inte att de skulle vilja umgås med oss längre, haha. Iallafall, kärlek till henne!
Sedan har jag ju mina gosisar Fanny och Moa, och de älskar jag ju också så obeskrivligt mycket, träffades ju redan på BB så vi har ju väldigt många minnen. Världens finaste och goaste tjejer och alla borde ha en vän som dem!
Seeeen umgås jag väldigt mycket Sally, asbra tjej som alltid får en att skratta. Hittar alltid på massa bus och ser till att jag också gör det, haha. Har minnen med henne som jag nog aldrig kommer glömma. Älskar henne såhäääääääär mycket.
Tycker väldigt, väldigt, väldigt mycket om mina sötisar Angelica och Tova! Tova är världens finaste tjej som får en att må så bra. Puss hjärtat! Sen Angelica, har nog de sjukaste och galnaste minnena med den tjejen, haha. Vi gjorde våren 2011 till världens bästa! Hon ska veta att hon betyder jättemycket för mig och jag saknar henne trots att vi träffas varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0