Dag 1 - Presentation av mig själv + bild

Ska som sagt börja skriva en sådan där 35-dagars lista. Så första är att presentera sig själv, okej då kör vi. Jag heter Emma lindström, har ett mellannamn också men hatar det så det skiter vi i. Jag bor iallafall i lilla, tråkiga Kristinehamn. Här händer inte allt för mycket kan jag lova. Bor i ett vitt hus på Djurgården tillsammans med min tvillingsyster, min lillebror, min mamma & min pappa. Har även en storebror som är 20, men han har ju flyttat hemifrån. Jag har flyttat 4 gånger i mitt liv. Min absoluta favoritplats är i min stuga där vi spenderar den mesta tiden av sommaren. Sommaren 2010 var nog det roligaste i mitt liv, fast 2011 var bättre. Hatar när folk frågar mig vad jag vill bli när jag blir stor eftersom jag inte har en jävla aning. Men den som lever får se. Jag hatar egentligen att blogga, började endast för att jag tänkte att det vore kul att läsa om några år. Jag älskar matte, mitt absoluta favoritämne. Jag hatar idrott, kanske för att jag är så värdelös på det. Jag lyssnar alltid på musik minst en halvtimme innan jag somnar. Jag har gått i fotboll, teater, gymnastik, dans och en målargrupp, inget av det var speciellt kul så såg till att skaffa mig ett par joggingskor, jag brukar vara ute och springa i en skog nära där jag bor och då brukar jag springa ungefär 8-12 km. Jag vill att mina kläder ifrån hm ska komma. Jag älskar att sova och duscha. Jag och min tvillingsyster har aldrig varit längre än ett dygn ifrån varandra. Jag älskar te, druckit te varenda morgon och varenda kväll i 10 år. Haha, låter värsta gammal men började när jag var 5-6 någon gång. Iallafall, om jag någon gång inte skulle hinna dricka te en morgon så är hela min dag förstörd och då åker jag alltid hem på lunchrasten och gör mig en kopp. Jag älskar också sushi, ostchips, lakrits, trocadero, chasewnötter (eller hur det stavas). Haha, sen älskar jag ju såklart mina underbara vänner och min familj. Trivs otroligt bra i min klass. Hatar Facebook, har tänkt på att ta bort det jättelänge men sen fick jag min iPhone 4s och då gick det inte. Ajuste, älskar min iPhone!! Hatar verkligen tacochips, så vidrigt. Oj då, lång text. Kommer på massa mer men hinner inte skriva, har ett nopprov som jag måste plugga till, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0