35 dagar

Tänkte göra en sådan här listan eftersom det känns som om det börjar tar slut på saker att skriva om, haha.
Iallfall, jag är lat så jag börjar imorgon. Åt frukost för en timme sen, ska ducha sen sova igen, ÄLSKA SÖNDAGAR! verkligen... 
Dag 1 - Presentation av mig själv + bild
Dag 2 - Om min familj
Dag 3 - Min bästa vän
Dag 4 - Mitt rum
Dag 5 - Det finns i min väska
Dag 6 - Det här längtar jag efter
Dag 7 - Mina rädslor
Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
Dag 9 - Några bilder på mig när jag var liten/för några år sen
Dag 10 - Varför började jag blogga?
Dag 11 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - Min favorit plats
Dag 14 - Min favorit serie
Dag 15 - Min dag
Dag 16 - Det här åt jag idag
Dag 17 - Mina smeknamn
Dag 18 - Person jag älskar
Dag 19 - Länder jag besökt
Dag 20 - Kärlek, vad är det för mig?
Dag 21 - Mina syskon
Dag 22 - Någonting jag ångrar
Dag 23 - Favoriter ur garderoben
Dag 24 - Drömresa
Dag 25 - Tio fakta om mig själv
Dag 26 - Favorit måltid
Dag 27 - 5st Favortit filmer/tv program
Dag 28 - 5st Favorit låtar/artister
Dag 29 - Berätta lite ur min barndom
Dag 30 - Min kamera
Dag 31 - Berätta om en dröm jag haft
Dag 32 - Mina framtidsplaner
Dag 33 - En bild som väcker starka känslor
Dag 34 - Favorit årstid, varför?
Dag 35 - Vad jag helst vill ha

Kommentarer
Postat av: moa

hihihiihi

2012-01-22 @ 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0