18.49

Ligger i min goa säng och skriver om näringsämnen. Är ganska trött på det här eviga pluggandet just nu så det är skönt att det ska vara inlämnat på onsdag för måste liksom vara klar då, haha. Har inte ätit någonting sen jag åt lite i skolan så är vrålhungrig. Väntar på att mamma ska komma hem från maxi så ska hon få göra iordning en baguette åt mig. Sen är det iskallt i mitt rum så kom på att jag vill ha sommar, nuuuu tack!! Orkar inte vänta. Och juste, den 16 februari åker vi till säfsen med skolan, så gööööttt! Vill ditt nu, hehe. Nu ska jag fortsätta plugga, bjuder på en osminkad bild där jag ser rätt hemsk ut.

Lägg märke till den sorgsna smileyn, så känner jag mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0