8 dagar

Dag 10 - varför började jag blogga?

Första gången jag började blogga var när jag var 11 år eller något, och då gjorde jag det bara för att alla andra hade en blogg, haha. Men den här bloggen skriver jag väl mest för att ha någonting att kolla tillbaka på. Att samla alla minne och bilder.

Dag 11 - fem webbsidor som jag ofta är inne på

Bloggar jag läser skulle isåfall vara
Kenzas.se
Moalindstrom.devote.se
Lovisacarlborg.devote.se
Petterssonangelica.devote.se
Moacarlssons.blogg.se

Men annars så ägnar jag en stor del av mitt liv på Facebook haha. Sen även weheartit.com, Aftonbladet, tvplaneten.se och blogg.se då såklart.

Dag 12 - det här saknar jag

Kan säga att jag saknar mitt hår! Började färga när jag gick i sexan och hatar verkligen mig själv för det. Har också plattat håret sen jag var 11 och det säger ju sig själv, mitt hår är extrem slitet. Har dock nu bestämt mig för att jag efter sommaren ska sluta platta håret och sluta färga.

 


Dag 13 - min favoritplats


Tror att jag nämnt det förut, men iallafall, min absoluta favoritplats är våran stuga. Stugan har bara 2 rum, ett sovrum med 5 sängar och ett kök med ett litet bord med stolar och en kökssoffa.
Stugan ligger vid sjön ullvettern och är världens absolut bästa plats. Den ligger precis vid sjön så vi har en egen brygga och uteplats och dass, haha. Har också en jättestor gräsmatta och 2 båtar. Där spenderar jag en stor del av sommaren varje år, oftast tillsammans med mina underbara tjejer Lovisa och Moa. Då brukar vi tre ta båten ut till en klippa som vi hoppar ifrån, kärlek till den platsen. Vill ditt nunununnununu!

Dag 14 - min favoritserie

Har ingen direkt favorit sådär men brukar väl kolla på desperate housewifes, glee och awkward. Finns flera stycken mer men de här är väl de jag tycker bäst om.

Dag 15 - Min dag

Är hemma och sjuk så min dag har väl inte varit så väldigt intressant men iallafall, vaknade runt nio, låg i sängen i någon timme, käkade frukost, såg på en film och läste bloggar. Mer har jag inte hunnit gjort, haha.

Dag 16 - Det här åt jag idag

Har faktiskt bara ätit frukost idag, skrolla ner till inlägget under.

Dag 17 - mina smeknamn

Mina närmaste vänner brukar skriva mitt namn med ä, alltså Ämma. Men sen brukar jag ju kallas emmsi och emmis ibland, fast jag helst vill bli kallad Emma, haha.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0