10 dagar

Har ju missat några dagar så får ta igen lite här!

Dag 18 - personer jag älskar
Åh jag älskar min familj, min sköna släkt och mina underbara vänner. Än så länge är det väl de jag kan säga att jag älskar, och det duger så bra så!

Dag 19 - länder jag besökt
Det längsta jag har kommit ifrån lilla Kristinehamn är Åland haha. Nej, men har sedan jag var liten varit rädd för att flyga, vi bokade resor men det slutade alltid med att vi fick ställa in på grund av att jag drömde mardrömmar och vaknade gråtandes. Iallafall, nu i sommar bär det av till Spanien trots allt. Längtar ihjäl mig!

Dag 20 - vad är kärlek för mig
Oj, det är väl ganska enkelt fast ändå så svårt att förklara med ord. När två personer inte kan vara ifrån varandra och när man älskar allt med den andra personen. Varenda liten grej är liksom perfekt och ingenting på den personen behöver ändras. Underbart!

Dag 21 - mina syskon
Har tre stycken syskon, två bröder och en syster. Min äldsta bror är 20 och honom träffar jag inte allt för ofta, han flyttade hemifrån för drygt 2 år sen och han heter Simon. Kommer ihåg när jag var mindre då tyckte jag att han var coolast i världen och han fick en alltid att skratta.

Sen har jag min syster, som inte är vilken syster som helst utan min tvillingsyster. Henne träffar jag alldeles för ofta, haha. Umgås i stort sett hela tiden, dygnet runt. Ibland hatar jag det, men väldigt ofta älskar jag det. Vi har exakt samma humor och tycker lika om allting. Vilket kan vara väldigt skönt för hon är nog den enda jag kan säga precis vad som helst till. Vi har ju alltid varit tillsammans, sen vi föddes. Skulle förmodligen somna och aldrig mer vakna om det hände henne något, finns nog ingen jag älskar lika mycket, behöver inte förklara mer.



Sen har jag min underbara älskade lillebror som jag älskar så otroligt mycket. Han är verkligen världens bästa kille, han får en alltid på bra humör när man är ledsen. Han hittar alltid på massa roligt att göra och han är alltid så snäll och tröstar en om man är ledsen. Honom saknar jag bara sekunder efter jag lämnat honom. Han är bäst.

Dag 22 - någonting jag ångrar
Någonting jag ångrar är helt klart att jag färgade håret. Det bara går av och blir slitet och fult, förstår inte vad jag tänkte med. Sen finns det 1000 grejer till jag ångrar, korkade grejer jag gjort, haha.

Dag 23 - favoriter ur garderober
En favorit ur garderoben är min vita älsklingsskjorta från lindex! Älskar den. Sen gillar jag min bruna kofta ifrån HM, asgo ❤



Dag 24 - min drömresa
Just nu är min drömresa till något varmt land! Så att man kan bli riktigt brun. Men sen har jag alltid velat åka till Australien, så dit ska jag åka en vacker dag.

Dag 25 - tio fakta om mig

• Jag hatar mitt hår.
• Jag vill sova.
• Jag tycker att Big Brother är riktigt bra, iallafall förra säsongen.
• Jag har underbara vänner.
• Jag tycker att Bruno Marz är en av de snyggaste människorna på den här planeten.
• Jag älskar matte.
• Jag tycker att det är underbart att bada i sjön.
• Jag vill vara singel.
• Jag ska börja träna.
• Jag ska aldrig mer i hela mitt liv blondera håret.

Dag 26 - Favoritmåltid
Jag gillar så mycket men en favorit är ändå grillat! Allt som är grillar är gott. Sen älskar jag sushi och sallad.

Dag 27 - 5 st favoritfilmer
Ja, det skulle isåfall vara..
One day
Jag saknar dig
The longest yard
In Time
Love auctally

Dag 28 - 5 st favoritlåtar
Finns så många låtar som är bra, men några som jag lyssnar rätt mycket på nu är
Somebody that I used to know - Gotye
Äckligt - Ansiktet
Tröjan du hatar - Norlie & KKV
Resten av ditt liv - Timbuktu
I like how it feels - Enrique Iglesias





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0