Tjatjenahallådär

Haft en såhäääär bra helg, fredags träffade jag och Fanny en massa, sen lördag träffade jag Lovisa, Albin, Johan och Emil, sen idag har jag varit hemma hos Fanny med Albin och Putte och kollat på film. Myyyys.

Imorgon taggar jag skolan!!! Men gud, jag skoja. Är så trött, har inte sovit ut på 100 år. Men det löser sig väl, ska städa rummet, eller så skiter jag i det. Väntar på att big brother ska börja istället. HA EN BRA VECKA DUDEEEES, pusskramkyss osv

Så jävla seriös :):):):):):):):)

Käkade tååårta hemma hos världens bästa Fanny, älskar den tjejen!

Fanny och jag cyklade hem i ösregn och sen fick vi syn på en fin regnbåge, då blev vi lyckliga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0