Älskade vän

Vill bara lägga ner lite tid på att skriva om min underbara, vackra vän Angelica. Hon är världens bästa tjej som jag älskar så otroligt mycket. Jag vill att hon ska veta att det finns otroligt mycket folk ute i världen som är helt käpprätt dumma i huvudet, och vissa av de människorna kommer alltid att försöka trycka ner en. Det är människor som är rädda, svaga och ensamma. Det är människor som behöver en trygg person vid deras sidan, en vän och en familj. Men det har de inte. För det har de inte förtjänat än. Och jag vet inte vad jag har gjort, men tydligen något riktigt bra och modigt för att förtjäna en vän som dig. För du är stark och du klarar allt. Jag ser upp till dig, för att du är du och för att du är en av mina bästa vänner. En av de få som jag litar på och som jag mår så otroligt bra med. Och det kommer finnas stunder då allt känns skit, då du vill gråta. Men det är inte farligt, för då kommer du inte vara ensam. Och det spelar ingen roll om jag ska behöva åka jorden runt för att ändra på alla i hela världen, bara du är du. För då är du alldeles perfekt. Och återigen, jag älskar dig. Vädligt, väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: clara igeeen

Jag är helt säker på att du kommer klara dig emma!:-) Allt är prima med mig, är det bra med dig?

2012-04-24 @ 17:47:15
URL: http://claraasklund.blogg.se/
Postat av: hon den där angelica

tårögd!! om bara alla va lika underbara som du!

älskar dig sjukt mycket!

massa pussar och kramar!



..deal with it, thats life bill.

2012-04-27 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0