äckeldag

Sitter och myser med Moa och Angelica. Har haft en seg jävla vecka.
Idag har jag umgåtts med Lovisa och just nu sitter jag med Angelica och Moa i sängen och snackar.

Imorgon har vi iallafall drogdag, men haha de kan inte stoppa oss.
Men gud, jag skoja, droger är fy och blä :P:P:P:P:P
tänkte att jag skulle se fräsch ut imorgon, för ovanlighetens skull. Men sen tänkte jag att eftersom det är drogdag kan jag väl lika gärna se drogad ut. Jag är så sjukt tråkig, ska sluta blogga. Hej......då

 


Kommentarer
Postat av: clara

ja, jag håller med. skolan gör en seg och trött, men snart är det ju valborg och grejer så då får man piggna till:-D

2012-04-25 @ 21:59:15
URL: http://claraasklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0